sobota, 12 marca 2011

Zaległości ze Scrapujących Polek

Cofnę się tutaj do kilku wyzwań z portalu SP, ponieważ wcześniej nie miałam bloga zamieszczałam swoje prace na prywatnej stronie. Tak więc, ciąg dalszy nadrabiania publikacji;)



Mój pierwszy ATCiak na portalu SP!!!, 
zrobiłam go na hasło "sztuka" 
przedstawia obraz jednego z moich ulubionych twórców - Miro.
I ten epoksydowy alfabet! Uwielbiam go! :P
Jest świetny, litery błyszczą się i są ładnie wybrzuszone.






Druga praca oczywiście jest pod hasłęm "słodkości" ! ;)
Gdzieś w internecie znalazłam ten kuszący obrazek babeczki,
w połączeniu z promarkerami - wygląda naprawdę smakowicie!! 





A tutaj już całkiem świątecznie, pierwszy raz wykorzystałam 
magię brokatu przyklejonego na całej powierzchni stempla.
Renifer ze świątecznej kolekcji silikonowych stempli z angielskiego magazynu o cardmakingu;) 



I coś zupełnie innego, czyli Alteredart#9, zadanie polegało na wykonaniu pracy
z wykorzystaniem zakrętek od słoików, a ponieważ jestem kolekcjonerką tych artykułów :> 
z dużym zaangażowaniem przygotowałam ramkę ze zdjęciami dla Marianny.


To tyle z dzisiejszego nadrabiania! 
Miłego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...