niedziela, 20 marca 2011

Scrapowisko...

I po...
Było super! Świetne warsztaty, świetni ludzie, świetne sprzęty i asortyment!
Wszystko znakomicie zorganizowane. Przyszło sporo osób, a sklepów z materiałami wystawiło się chyba kilkanaście, oczywiście wszystkie miały piękne produkty, w pewnej chwili zaczęłam się cieszyć że nie zabrałam więcej pieniędzy ;-)


Kupiłam kilka drobiazgów z których bardzo się cieszę, min. papiery, stemple, kwiaty, dodatki, kółka itp.


Podczas warsztatów "Babski grunge" wykonałam pracę zupełnie nową dla mnie techniką,
wykorzystałam w niej zdjęcia Andrzeja, a właściwie gramofonu I Andrzeja ;-)
Do dyspozycji były przygotowane dla nas zestawy podstawowe oraz farby i dodatki których mogłyśmy użyć.
Ania poprowadziła zajęcia w fantastycznej atmosferze, wesołej i pełnej natchnienia ;-)



W odpowiedzi na konkurs scrapek.pl przygotowałam ATC o temacie "wiosna", wyniki konkursu dzisiaj!
Trzymajcie kciuki! :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...