środa, 30 marca 2011

Jak fantastycznie

Tak bardzo cieszy mnie ta pogoda . . . nie mam najmniejszej ochoty myśleć o nauce i obowiązkach . . .
Najchętniej wyjechałabym gdzieś na kilka dni, do lasu, nad jezioro poczerpać energii z tej wspaniałej pogody ;)

Ponieważ w domu rodzinnym spędziąłam wiele lat z widokiem na wielki ogród który był szaleńczo zarośnięty, trudno oderwać mi się od akcentu roślin zarówno w domu jak i za oknem. Na naszym niewielkich, niestety, rozmiarów balkonie chętnie posiałabym trawę, ale ze względów technicznych wiem że jest to niemożliwe . . Natomiast . . . Natomiast kwiatów w donicach nie zabraknie i w tym sezonie! ;)
Już w niedzielę wybieram się rynek - liczę że można już kupić sadzonki : > Do tej pory wyniosłam na balkon dywan i fotel, mam nadzieję że jeszcze kilka dni i wysiedzę w nim wieczorem dłużej niż kwadrans ;)


Nie z mniejszym zapałem zabrałam się za przygotowanie roweru do sezonu! ; ) Umyty z nadmuchanymi kołami czeka tylko na pierwszą przejażdżkę która mam nadzieje odbędzie się jeszcze dzisiaj . . .
Ach! Fantastycznie że jest tak ciepło! :)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...