piątek, 15 lipca 2011

Zakładki dwie...;)

Witajcie!
Wakacje się zaczęły a ja dalej nie żebym nie miała co robić z czasem... wszystkie plany które odkładałam na "jak przyjdzie wolnych czas" naprawdę go pochłaniają... Ale dobrze! Nie znoszę nudy...;)
Zaczynając od sprzątania, wyrzucania rupieci z szaf i szafeczek, przez szycie, wycinanie, przestawiania, spotykanie się do zaangażowania w nową inicjatywę!
Tak... bardzo się cieszę z nadchodzącej w niedzielę pierwszej edycji imprezy Smakuj, którą mam przyjemność organizować wraz z klubem Jazzga (w Łodzi). Naprawdę sprężyłyśmy się z Olą, właścicielką klubu, żeby w ciągu zaledwie 10dni ogarnąć całą tą imprezę! Planujemy żeby odbywała się co miesiąc, za każdym razem z innym tematem. Szczegóły znajdziecie na blogu SMAKUJ. Będzie fajnie! Kolorowo, pysznie, wesoło!
Ale tempo pracy jest szybkie! ;)

W tzw. międzyczasie zrobiłam dwie zakładki do książek, czego już dawno nie ruszałam... a nie mogłam znaleźć w moim pudełeczku z pracami;) I oto efekty pracy:



Wszystkich którzy są z Łodzi i okolic serdecznie zapraszam na 15:00 na Smakuj!
Zresztą kto nie jest, też zapraszam! ;P

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu!
Makola

2 komentarze:

  1. Fantastyczne zakładki a album z poprzedniego posta genialny! Makolko czy Ty sprzedajesz gdzieś swoje prace, bo na taki album to mam chęciora;). Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Filiżanki mnie urzekły :) <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...