niedziela, 10 lipca 2011

I po warsztatach...

Chociaż zdecydowałam się na nie prawie w ostatniej chwili, to wiem, że nie mogłam zrobić lepiej! Spotkanie odbyło się w Akademii Terapii Naturalnej (albo jakoś tak). Organizatorzy przygotowali cały zestaw warsztatów do wyboru, jednocześnie odbywało się kilka naraz! Panowała fantastyczna atmosfera pracy! Uczestniczki - jesteście świetne!
Pomimo mojego nie wielkiego rozgarnięcia, udało mi się wcisnąć na ostanie miejsce warsztatów - mini-album z wakacji, z czego bardzo się cieszę;)
Moja mała fotorelacja z warsztatu...








Podczas dwóch godzin zdołałyśmy zrobić tylko okładkę, którą oczywiście pokażę (w najbliższym czasie).
Resztę albumu dokończę przez te wakacje;P

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. ale bym poszła na coś takiego!
    zbiorowe scrapowanie-niezły czad;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotorelacja! Olu, bardzo miło było Cię poznać :) Z chęcią będę podglądać Twoje scrapowe poczynania i wypatrywać ukończonego albumu :) Pozdrawiam, Katarina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...