niedziela, 17 kwietnia 2011

Przepiśnik po raz pierwszy!

Zmieniając na chwilkę Świąteczny klimat na nieco bardziej codzienne sprawy - gotowanie - zrobiłam mój pierwszy w życiu przepiśnik! :)

Ponieważ jedną z rzeczy którą najbardziej lubię piec są muffinki, właśnie przepisom na nie jest dedykowany.
Już od dawna przymierzałam się do tego pomysłu, w posiadaniu papierów z babeczkami weszłam już całkiem dawno, były dodatkiem do jednego z angielskich magazynów o scrapbookingu.

I tak, ostatecznie, wczoraj zebrałam się za realizację!
Nie wiem jeszcze dokładnie jak sprawdzają się ozdoby i elementy 3D w takich notesach podczas użytkowania więc nie szalałam z nimi.
Ozdobiony tą babeczkową kolekcją papierów, brokatem, papierowym kwiatkiem i cekinami.








I jak wyszło? :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...