wtorek, 3 września 2013

Będzie pysznie!

Jeżeli jest pasja, jeżeli jest kreatywnie, to gotowanie też jest! ;)

Zaczynam od podwieczorku! ;)


Kruchy spód przykryłam ostudzonym budyniem waniliowym przygotowanym z jednego opakowania. Na wierzch ułożyłam maliny, całość zalałam jeszcze galaretką ale zanim zdążyłam zrobić zdjęcia ciasto zostało już dobrze naruszone :>


Na obiad ryba! Zaczynam od podsmażenia 2 ząbków czosnku, połówki cebuli, jednej papryki, następnie dodaję pokrojone dwa pomidory, garstkę oliwek, łyżeczkę: cukru, octu i chilli. Na koniec dwa kawałki dorsza ułożyłam na wierzchu i dusiłam pod przykrywką.

Pollllecam! ;)

9 komentarzy:

  1. Ciekawy przepis na rybkę :-))) Wypróbuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności :) I jakie proste w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tym razem to Ty kusisz :) tarta wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm, wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, co się stało z Twoim blogiem ciążowym? Potrzebne
    jest teraz jakieś hasło?
    pozdrawiam i daj znać

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja taka głodna jestem, a zapiekanka na obiad dopiero się robi :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...