piątek, 5 lipca 2013

Kartka na Chrzest

Różowiutka karteczka z okazji Chrztu! ;)





9 komentarzy:

  1. fajne te różowości....ale najbardziej podoba mi się wytłoczenie na kolorowym papierze, jakoś nie wpadłam wcześniej na to, że wytłoczony kolorowy papier też tak ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne te różowości :-)Pięknie ozdobiłaś ją perlpenem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iście różowa, pięknie się komponuje. Dawno mnie tu u Ciebie nie było i po odwiedzeniu stwierdzam, że mam zaległości i będzie co podziwiać tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna. Coraz bardziej przekonuję się do różu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wyszła! Mnie też ten wytłoczony papier bardzo przekonuje. Całość świetnie skomponowana:)i te perełki złote w płynie i te przeszycia fajnie tworzą całość.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. oh! Jest przecudna :D i ten papier w gwiazdki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna :) Tyle odcieni różu, a karteczka wcale nie jest przesłodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ słodko :) Pięknie wkomponowane perełki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...