poniedziałek, 25 marca 2013

Kartka z kwiatami

Oj dawno już nie brałam udziały w wyzwaniu Scrapujących Polek, postanowiłam to szybko nadrobić i przygotowałam kartkę według mapki:) Bardzo kwiecista i różowa będzie idealna dla jakiejś słodkiej kobitki... ;)




Od wczoraj zabrałam się za SAMODZIELNE malowanie korytarza! :P Więc możecie sobie wyobrazić co mam w domu, przypomnę o małym energicznym koteczku... Choć dziś jest o kilka miesięcy starsza niż na zdjęciu, różnica w zachowaniu jest niewielka;)


Przypominam o trwającym wciąż CANDY na FB!

Pozdrawiam,
Makola:)

8 komentarzy:

  1. Świetna! Bardzo mi się podoba taka bez grafiki i napisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest bardzo ładna. Kiedyś nie lubiłam różu, ale teraz w odpowiednim wydaniu może wyglądać świetnie. Tutaj właśnie tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, wiosennie ukwiecona kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, a kociaczek słodki :-* jesteś dzielna z malowaniem... Powodzenia i pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa! ;) Chyba nam wszystkim brakuje bardzooo wiosny i kwiatów... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie kolorów i faktur na kartce. A co do kociaka, to nie chcę Cię martwić, ale patrząc na moje 6 letnie już kociarskie, to raczej takie "pomaganie" już Mu zostanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo różu ale efekt świetny- podobają mi się kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka taka radosna i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...