czwartek, 8 listopada 2012

Kartka z podziękowaniem

Tym razem zostałam poproszona o przygotowanie kartki z podziękowaniem. Miała być dosyć strojna,
więc jest kolorowo, koronkowo i kwieciście:) Dodałam mikro-perełek przeźroczystych na klejonych na preparat do spękań... Wygląda to trochę jakby nie wyschło, ale na żywo nie rzuca się tak bardzo w oczy. Papier obszyty na maszynie, moje ulubione kwiaty wiśni, perełki w płynie, kilka wykrojników i taki efekt:)




Przy okazji musiałam zmontować na szybko napis(od razu zrobiłam dwa),
jeżeli ktoś chciałby ich użyć to proszę bardzo:




Pozdrawiam, 
Makola:)

3 komentarze:

  1. Wesoła i radosna!!! Podoba mi się. Ja coś nie mam pomysłu na ten papier i leży. Napisy porywam i dziękuję :)
    Zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka bardzo ładna. Bardzo ładny papier w krateczkę. Napis wykorzystam i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest! Mój mail to: gaja29@vp.pl. Czekam na adres i pozdrawiam Francesca.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...