poniedziałek, 2 lipca 2012

"Ćwierć tysiąca" - mini candy! ;-)

Ćwierć tysiąca postów, to nie byle jaka liczba!
A ja uwielbiam dawać, a szczególnie w poniedziałkowy poranek, dzisiaj chcę Wam dać kilka scrap drobiazgów!


W skład zestawu wchodzą:
- kartoniki na kartki x 8
- kwiaty papierowe x 4 + x 3
- kwiatki kryształki x 9
- naklejki piankowe (nie liczyłam)
- napisy srebrne x 4



Zasady są proste:
- umieść banerek na swoim blogu i podlinkuj
- zostaw komentarz pod postem
- musisz mieć swój blog żeby wziąć udział w losowaniu
- ogłoszenie wyników po 15.08

Zapraszam do zabawy! ;-)

117 komentarzy:

  1. Oby tak dalej! Zapisuję się z przyjemnością :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna cyferka Ci stuknęła - gratuluję i zapisuje się na cukierki :)
    Zapraszam też do zabawy u siebie
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ćwierć tysiąca :) i ustawiam się w kolejce po cukierki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratuluję i zapisuję się z radością, pozdrawiam!
    wisienor

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje i życzenie dobicia do tysiączka ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam http://dwieleweraczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i ustawiam się w kolejce:)
    http://sosnowygaik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, zapisuję się i zapraszam na moje słodkości :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ilości postów!! :) i z radością si zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja gratuluję i z chęcią się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czym prędzej ustawiam się w kolejce i zapraszam na moje cukierasy! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje.. staję w kolejce w srodowe zimne popołudni.. może na pocieszenie w zwiazku z brakiem słonka przyleda do mnie Twoje energetyzujace papaierki

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No i patrzcie - studiujemy to samo:) Zapisuję się więc z podwójną radością i wracam do podziwiania Twoich prac:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się szybciutko. Ćwierć tysiąca postów- gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  14. super cukieraski! zgłaszam sie :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się na te słodkie słodkości:) Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję sukcesu!
    I zgłaszam się po pyszne cukiereczki!

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział, biorę udział :)
    ćwierć tysiąca - brzmi dumnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  18. Smerfnie się zapisuję i z niecierpliwością czekam na kązdy kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z miłą chęcią się zapisuje na takie smaczyste candy :)

    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super nagrody, ustawiam się po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodkości :) Zapisuję się z przyjemnością. Serdecznie gratuluje takich wyników w blogowaniu. :) Przede mną jeszcze daleka droga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tak pięknej liczby :)
    Chętnie stanę w kolejce po cukieraśki.
    Banerek na http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się może dopisze mi szczęście ; ) baner w notce ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. witam:) i ja się z chęcia zapiszę na takie słodkości:) Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Z ogromną chęcią i radością biorę udział z tejże zabawie z nadzieją ogromną, że może coś uda mi się wygrać :) Byłabym bardzo rozanielona! Pozdrawiam i dalej podziwiam pracę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne papierki;) zglaszam sie z checia do tej zabawy;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Również z chęcią ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozgoszczę się w kolejce! Przydasie scrapowe baaardzo chętnie upoluję: roma-dobrenaspleen.blogspot.com i epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce po słodkości. Banerek umieściłam w zakładce bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny wynik i super candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. banerek na blogu www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. już ja wiem jakby niecnie wykorzystać te drobiazgi:)
    z chęcią więc ustawię się w kolejczce:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się po takie kolorowe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. podziwiam i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się , baner zostawiony na podstronie z konkursami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super papierki, fajnie było by wygrać....

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję grzecznie do kolejki :)
    Banerek dodany
    Zapraszam do mnie na candy i konurs
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się
    banner jest http://thedellashow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i grzecznie ustawiam się w kolejkę. ;D
    Banerek jest już ;)

    myseecreetlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję udanego życia blogowego. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy ze zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zachciało mi się :) Poproszę ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się ;)
    Banerek już jest.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dołączam do udziału w candy, sliczne przydasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. nie takie mini to candy:)
    z chęcią przygarnę.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. jestem ZA!!!! :)) staję i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje!Dopisuje się do kolejki po te wspaniałości:)
    Pozdrawiam i zapraszam również na moje skromne candy
    http://joannachwilezapomnienia.blogspot.com/2012/07/candy-na-dobry-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się po te cudowności - idealne do albumu ślubnego;] banerek u mnie http://czarnamiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się :D
    bo jakżeby nie kiedy takie słodkości czekają *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. Pozdrawiam wakacyjnie i ustawiam się w kolejeczce, z nadzieją że szczęście i słonko dopisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. z przyjemnością wezmę udział :)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ćwierć tysiąca brzmi rewelacyjnie, życzę kolejnych, udanych ćwierćtysiączków blogowania. Twoimi słodkościami chętnie się poczęstuję. Teraz się zapisuję, w dniu wyłonienia zwycięzcy będę trzymała kciuki. Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja również staje w kolejce:) www.pudremposypane.blogspot.com cudowności same masz tu:)
    pingwinka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super Candy, chętnie wezmę udział w zabawie, więc zapisuję się w kolejkę;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje :)
    Podnoszę rączkę w stronę smakołyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się;))
    mój blog: http://sweetsinwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się. Dopiero rozpoczynam przygodę ze scrapbooking'em, a oglądając twoje prace aż ma się ochotę zakasać rękawy i samemu robić karki:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam sie i pozdrawiam serdecznie.:)
    Banerek oczywiscie już jest.

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja się zapisuję na te piękności! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję tego ćwierć tysiąca i z chęcią zapisuję się na rozdawajkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. zAPISUJE SIĘ Z MIŁĄ CHĘCIA http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. gratuluję i się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  62. BArdzo chętnie zapisuje się na Twoje candy i gratuluję takiej ilości postów:-)))

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Same cudeńka!

    Gratuluję imponującej liczby postów i staję cierpliwie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję takiej ilości postów!
    Zapisuję się w kolejkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratulacje i też się zgłaszam :) Banerek na blogu już jest http://arteglazejowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale śliczności bym mogła zrobić z takich cukierasków. Chętnie się zapisuję do wspólnej zabawy.
    Banerek wstawiony na moim blogu :
    www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Moje gratulacje i co najmniej tysiąca życzę.
    Grzecznie ustawiam się w kolejce po tak wspaniałe słodkości.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję i jestem ostatnia ;( ale trudno Zgłaszam się

    http://kolczyki-julki.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się

    aeljot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. bardzo ucieszyłby mnie zestaw takich skarbów
    zapisuje się chętnie
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja również się ustawię po przydasie :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Oj jest powód do świętowania, oj jest!;)'
    chetnie się dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  75. Z przyjemnością staję w kolejkę!

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulacje i jeszcze milion pięćset sto dziewięćset kolejnych postów :) banerek już jest :D

    OdpowiedzUsuń
  77. zgłaszam się baner jest podlinkowany oczywiście to mój blog http://cudenkapapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Przydasi nigdy dość, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję ćwierć tysiączka, ustawiam się w kolejce. Zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny wynik, i długa lista,zapisuję się w kolejce.Pozdrawiam i zapraszam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Z chęcią :D Gratuluję ćwiartki tysiąca ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Piekne candy ja także sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja chętnie zapiszę się na Twoje candy!
    Gratuluję ćwierć tysiąca i życzę kolejnego...:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale cudowności :)
    Ja dopiero zaczynam zabawę to myślę że wszystko mi sie przyda :)
    pozdrawiam,
    domowe-pielesze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję i chętnie się zapisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  86. Zapisuję się i już marzę co wyczaruję .

    OdpowiedzUsuń
  87. Zapisuję się do długiej kolejki

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczne, chętnie się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratuluję bloga i takiej liczby wpisów ;) Oczywiście się zgłaszam <3 http://chlapanieatramentem.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  90. Chętnie się zapisuję do kolejki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ...
    http://hobbyasienki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Ustawiam sie w kolejce;)
    Banerek u mnie w pasku bocznym na www.goga91.blogspot.com - po prawej stronie!:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się do kolejki. :)
    banerek na http://jdarkhandmade.blogspot.com, zapraszam również na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się :)
    Dodałam baner na pasku bocznym oczywiście baner jest podlinkowany :)
    Obserwuję :)
    http://the-olikasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. gratulacje i życzę kolejnego "ćwierć tysiąca" postów :)
    no i oczywiście się zapisuję :) z wielką chęcią przygarnę te cudowności

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym powadzeniu bloga.
    Na banerku wkradła się literówka- czy to specjalnie?:)
    co jak widać każdemu może się zdarzyć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Z miłą chęcią zapisuję się i ja:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  97. mmm.. cukieraski :)
    ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. dopisuję się do tej, jakże dłuuugiej listy :-)

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Chętnie przygarnę :) te cukierki :)

    Baner jest już podlinkowany :) http://weavingcraft.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie
    Ivo

    OdpowiedzUsuń
  100. W ostatniej chwili i ja się zgłaszam :) Wszytskie punkty spełnione :)
    www.handmade-gosiaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękne kolory zestawu, takie ciepłe. =)
    http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam się! :) banerek już widnieje na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  103. I ja chętnie dopiszę się do kolejki.... Fajny zestawik... Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się! :))
    Banner wklejony: http://swiat-cyzi.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  105. zgłaszam się i ja.warunki spełnione. Gratuluję wyniku

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratulacje! I ja się zgłaszam, a co!

    OdpowiedzUsuń
  107. Nie wiem, czy dziś jeszcze się liczy, ale zgłaszam się też:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Rozumiem, że skoro się 15.08 nie skończył to moje zgłoszenie się liczy :)
    Wcale się nie dziwię, że jest aż tylu chętnych

    Banerek na http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    gdzie też trwa candy, z okazji 100 obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  109. Skoro jeszcze 15 się nie skończył ;)) to się zapisuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...