środa, 18 stycznia 2012

Kartka z kwiatem

Idąc za ciosem, stylistycznie identyczna z poprzednią, nieco inny kwiat, oczywiście nowy wzór. 
Użyłam również w tej kartce, moich ulubionych, mini perełek, które przywiozłam sobie ze Stanów, w pakiecie sześciu odcieni; złota, brązów, miedzi, srebra... Są genialne! Żałuję że nie kupiłam jeszcze wersji kolorowej;-) Wszystko przede mną!
Choć przyznam że chwilowo szykuję się z kasą na wiosenne Scrapowisko w Łodzi, nie dość że jest w moim mieście, to jeszcze dokładnie 4 dni po urodzinach! W zeszłym roku, zjazd był dokładnie w moje urodziny, więc miałam doskonały pretekst żeby zaszaleć! 




Wzięło mnie na kartki, takie klasyczne, troszkę eleganckie;-)


Pozdrawiam!
Makola:)

1 komentarz:

  1. Śliczna kartka. Jest taka wesoła, kolorowa na po
    prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...