piątek, 3 czerwca 2011

I koniec tygodnia! Co więcej zakończony POZYTYWNYM WYNIKIEM Z EGZAMINU Z PRAWA BUDOWLANEGO!!! :D
Jaaak się cieszę! Jak dobrze mieć to już za sobą!

Nie było łatwo, przepisy, ustawy, ale dałam radę!
Zdecydowanie trzeba to uczcić! Imprezka! Drinki! Idę do was! :P

A wraz z tym ostatnim dniem, ciężkiego tygodnia, znajduję chwilę żeby zaprezentować Wam mojego scrapa.
Powstał, co prawda, już jakiś czas temu ale nie miałam okazji, ani czasu opublikować go.
Zdjęcie przedstawia moją piękną, straszą siostrę.


Niesamowicie podoba mi się ten uroczy ptaszek! Jest świetny! A to jego latające oko... 
Moja przygoda ze scrapami jest dosyć skromna, krótka... ale z biegiem czasu, coraz bardziej przekonuję się do tej formy :)
Jak widać, jeszcze działam na małym formacie, ale pewnie już niedługo przerzucę się na 30x30 :)
Bardzo chętnie wysłucham, uwag, sugestii i krytyki;) 

Pozdrawiam!
Miłego weekendu! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...